Ervaannesi Ben de aynı durumdayım, az yürüyünce de kasıklarıma kramp gibi ağrı giriyor. 27+2 günlüğüz. Önceki hafta kontrolüm vardı, doktoruma söyledim. Bebeğin bacakları aşağı pozisyonda, mesaneye ve kasıklara baskı yapar dedi. Siz de doktorunuza danışın isterseniz.