07elmas Kızlar perşembe günü sezeryan doğumum var bebek 37+5 günlük oluyor acaba erken mi vicdan yapıyorum ama artık çok zorlanıyorum bian önce doğsun istiyorum sizce erken mi
Edabykl 07elmas bence cok normal genelde 38 haftada dogumlar gerceklesiyo zaten sizinde 2 gün kalmis 38 haftaya saglikla alin kucaginiza inşallah 🌸
Melike 07elmas Doktorunuz bebeğin gelişimiyle ilgili erken olduğunu düşünse biraz daha beklerdi. Erken değil ben 37+2 de acil sezaryene alınmıştım 🫣
Birgul 07elmas Ben de bu hafta doğum yaptım kordon dolanması sonucu zorunlu sezeryan ama bir sıkıntı yaşamadık☺️