Sedam42 Kizlar sol kasikta hafif hafif agri oluyor bu normalmi sag tarafta hic birsey yok ama sol taraf agriyo endise ediyorum:(
kahvesever__ Sedam42 normal bebek Rahime yerleşiyor o da kaşık agrısı yapıyor benim de hep sol tarafım ağrırdı bebek soldaymış o yüzden ağrıyor demişti doktorum
aslhankrhan94 Sedam42 İlk dönemde rahim büyümesine bağlı ağrılar olabiliyor canım telaş etme. Kanama olursa tehlikeli kanama yoksa sıkıntı yoktur Allahın izniyle 🌸🌸
Eylulkubramm Sedam42 7+2 günlük hamileyim hamile olduğumu öğrenmeden önce sağ tarafımı biri kazıyodu resmen öyle ağrım vardı meğer bebeğim sağ tarafa yerleşmiş şimdi arada gene agriyo sağ tarafım ama arada hep değil normal bence
Sedam42 Hayirlisi daha kalp atisini duymadim keseyi yeni gorduk hayirlisi Allhtan rabbim bize bagislasin evlatlarimizi
Eylulkubramm Sedam42 7 haftaya kadar duyulmaması normalmiş sıkıntı yapma kendine serbest bırak yola çıkacaksan keşke doktora sorsaydin biz bu bayram evdeyiz yasak çünkü yol
Elibo Sedam42 Sedam42 kanama yoksa yedirgin olmayın agrıya kanama esşilik ederse riskli . Ama cok nlrmal hızlı s2kikde buyuyor. 7. Haftada nokta gibiydi bebeğim 10 gun sobra gittiğimde elleri ayakları bile olusmuştu hızla buyudukleri için ağrılar nornal