Bebek için şuana kadar
2 tane yenidoğan zıbın
3 tane 0-3 ay zıbın
2 tane 3 ay zıbın
3 tane 6 ay zıbın
Bi tane 10 lu hastane çıkışı
1 tane 5 Li hastane çıkışı
Birkaç tane daha alt üst takım almak istiyorum 0-3 ay için yeterli midir yoksa eklenmesi gereken var mı tecrübeli annelerimiz 🌸🌸