Evden çıkıp bir kaç işimi halledeyim dedim, gayet iyiydim evden çıktığım da terziye gittim ve oturduğum yerde birden gözlerim karardı etraf simsiyah oldu bir anda, başım dönmeye başladı ve bir ter boşalması yaşadım. Resmen vücudum suya kesti. Atletim vs. Sırılsıklam oldu. Su içtim şekerli bir şeyler yedim derken tam toparladım kendimi dedim tekrar aynısını yaşadım sağolsun terzidekiler yardımcı oldular. Sonra eşim geldi acile gittik tansiyonum şekerim normal çıktı.
Sizce neden oldu böyle bir şey ?
Sizler de de oluyor mu ?
Çok ama çok korktum allahım kimseye yaşatmasın bu durumu.
Bu Arada 33+2 haftalığım