Askgebesi ben hamile olduğumu öğrendiğim de hemen gitmedim iki günde bir beta verip değerim 6 bini geçince gittim direk kese de bebekte gözüksün diye zaten ilk karnımdan baktı minik bebek gözüktü sağdaydı hep evladım benim baya bi süre sağsaydı karından gördüğünden beri hiç alttan bakmadı doktorum karnımdan hep sağdaydı şuan iki haftadır sol geçti oğlum olacak ama 😀tezi çürütmüş oldum ben öyle bişiy yok canım zaten %50 sağ da %50 solda ihtimali var başka ihtimal yok o yüzden denk geliyor