Zuzumunannesi Şuan 26 haftalık gebeyim salı günü gece böbrek sancısıyla hastaneye gittim ultrasonda bebek gayet iyi dedi beni ürolojiye gönderdi ordada ultrasona girdim böbreklerime bakıldı sağ böbrekte büyüme olmuş dedi bebeğin böbreğe baskısı ile kanalların tıkanması sonucunda idrar mesaneye gidemediğinden böbreği büyütmüş dediler idrara çıkamıyorum bu durumlarda bebekle böbrek arasına ameliyatla stent takılır doğuma kadar durur doğumdan sonrada çıkartıyoruz ama biraz riskli dedi yada sağ böbreğin olduğu yerden delinerek sıvı mı çekilecek dedi yanlış hatırlamıyorsam ama o kesin çözüm olmaz boşaltırız rahatlarsın ama tekrarlayabilir tıkanıklık dedi ama bunları yapmak için acele etmeyelim dedi biraz takibimizde kalıcaksın dedi 5 gündür yatıyorum hastanede serum veriyorlar ağrı kesicide takıyorlar bazen ama serumdan sonra daha çok sancılanıyorum idrar sıkıştırıyor ama lavaboya gittiğimde yapamıyorum damla damla akıyor en son ki sancımda idrarımı hiç yapamadığım için sonda yaptılar mesaneme bastırdılar ama hiç çıkış olmadı ondan sonra bir damla idrarım oluyo yanarak ve acıtarak akıyor. Birde sancı olduğu zmn kendimi sıkmaktan karnım sertleşiyor bebeğin kalp atışlarına bakıyorlar kasılmalarına bakıyorlar çok şükür bebek iyi ama böbreğimdeki sancılar beni mahvediyor birde kanalları açmak için neler yapabilirim neler kullanabilirim ne içsem açılır kanallar bilemiyorum stent falan takılma aşamasına gelmeden geçsin istiyorum sizlerden başına gelen oldumu ? Olduysa nasıl bir tedavi uyguladılar?
Balamir merhaba konuyu acalı olmus baya ama aynı durumdayım bende su an 31 haftaligim. sizin nasil gecti bu durumunuz?