Oznur663 Kızlar ben 7 haftalık hamileyim ama dün ve bu sabahtan beri mide bunaltim ve koku hassasiyetim sanki bir anda kesildi korkuyorum normal mi ya yardımcı olur musunuz
Peelinn Oznur663 normaldir canım herkeste cok sürmek zorunda değil, benim de hiç yoktu 9. Haftada başladı her şey mesela
Cananyildiz Oznur663 normal canım onu bende yaşadım ertesi gün gittim sorun yoktu zaten gelir yine hic merak etme 😂
Glsh14 Oznur663 bunu ilk haftalarda bende yasadim.doktoruma mesaj atip sormustum.bu guzel bisey vucudun hamilelige alismaya basliyor dedi.belirtiler bazen gecer bazen geri gelir hic endise etme
Oznur663 Peelinn ay ne bilim canım internette saçma saçma şeyler yazıyor doktora da yeni gittim yani korktum bir an
Cananyildiz Oznur663 yok yok gitme zaten Allah korusun olumsuz bir durum olsa bile hormon bir anda sıfırlanmayacagi için bir anda belirtilerin ortadan kalkmasi mümkün değil
RabiaEylul Oznur663 Benimde oyle oluyordu birgun cok istahliyken ertesi gun mide bulantisindan agzima lokma koyamiyordum. Endise edecek bisey yokyur umarim. Simdi 19 haftadayiz artik tekmeleriyle kendini hatirlatiyor
KagansMom Oznur663 36. Haftamdayım mide bulantısı, kusma, koku hassasiyeti hiç birini yaşamadım çok şükür. Yani çok normal korkma 🤍 Herkes yaşamıyor bu belirtileri ki yaşamamak bence çok daha iyi 😄🤍
Elibo Sszzaa prilam kullanıyorum cok rahatşadım kafamı kaldıramıyordum . Baskasına muhtaç olmak da zoruma gidiyordu cok sukur kendımr geldim dojtorunuza sorun ve isteyın. Bu eziyeti cekmeyin bayram bayram
Sevval1 Oznur663 7. Haftaya ilk girdiğim gün sabah bir uyandım ne mide bulantısı ne yorgunluk hiçbiri kalmamıştı hayret ettim şuan 7+3 üm hepsi bu sabah geri geldi arada bebeklerimiz bize kıyak geçiyor sanırım 😆😆