Deniz0011 Kizlar 1 aylik bebeyim kabiz oldu enema yaptim fitil kullandim doktoru ilac yazmak istemiyoyrum dedi erken doguldugu icin bebeyin masajlar yapiyoruz yine kendisi yapamiyo kakasini ve ikinip agliyo ne yapa bilirim???