Nurumnr Merhaba arkadaşlar 34 yaşındayım 3. Tüp bebek tedavim sonucunda 2 embriyo transfer edildi 4+4 hamileyim cuma günü İnşaallah kese göreceğiz tek mi ikiz gebelik mi daha belli değil çok heyecanlıyım 😊yakın zamanda hamile kalan arkadaşlar sizleri de buraya bekliyorum birbirimize faydalı bilgiler aktarabileceğimizi düşünüyorum ayrıca zaman hiç geçmiyor birbirimize iyi gelebiliriz
Gzm-- Nurumnr merhaba,hayirli sonuclar alirsiniz insallah.benim bir kizim var ,2. Miz tedavi ile oldu yumurtam azalmis,cok sukur ki tek seferde oldu.ve tek yumurtam 5.gune ulasmisti.biricik kizim suan 34 haftalik😇
Nurumnr Gzm-- Gzm-- Maaşallah ne güzel az kalmış doğuma umarım ben de senin gibi sağlıkla anne olabilirim 😍Ben yine düşük korkusuyla gündelik hayatıma dönemedigim için evdeyim sürekli hiç zaman geçmiyor gün sayıyorum resmen 😂😂
Gzm-- Nurumnr allahin izniyle insallah hersey yolunda gider ,cok dusunmeyin rahat olun suan bir sknti yokken bosuna kendinizi strese sokmayin guzel dusunun guzel olsun insallah😇🤲
Esma46800 Benimde 3. Tüp bebeğim çok şükür üçüde tuttu şuan 34 haftalığız az kaldı darısı size olsun inşallah 🤲🏻🥰
Eylul10 Nurumnr merhaba evet ben 8-9 haftaya kadar yaşadım. Adet olacakmışım gibiydi her an şu an 14. Haftadayız bayağı azaldı çok nadir kramp giriyor
Nurumnr Eylul10 ne zaman iyice azaldı ben daha önce düşük yaptığım İÇİN her kaşık bel agrımda birsey olacak sanıyorum geceleri korkuyla uykumdan uyanıyorum 😔
Eylul10 Nurumnr geceleri uyuyamadığım oluyordu benimde hatta kanamam bile oldu geçen haftaya kadar da lekelenmeler devam etti. Herkesin çok farklı aslında umutsuzluğa kapılmayın hiç bende çok endişelenmiştim hala arada kramp girdiği zaman tedirgin oluyorum ama çok şükür 14. Haftaya geldik
Nurumnr Yazmet şuan için artış öyle gösteriyor ama keseyi göremeden emin olamıyor insan sağlıkla doğsunda kaç tane oldugu önemli değil Rabbim tez zamanda isteyen herkese nasip etsin İnşaallah 🤲🏻❤️🧿
Nurumnr Eylul10 Allahım hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin ❤️🧿🤲🏻
Pammmuk34_65_34 Eylul10 merhaba cnm bende tüp bebek yaptirdim suan ikizlerime hamileyim kanamam oldu demişsin benim 8+5 haftalik oldu ve şu an kahverengi ve pembe lekenmelerim oluyo doktorum normal dedi benim ucuzdu biri düştü senin kanamalarin kaçıncı haftada başladı ve nasildi anlatirmisin
Eylul10 Pammmuk34_65_34 6. Haftada başladı yoğun kahverengi şeklinde. Daha sonra azaldı haftada iki gün lekelenme şeklinde geldi 13. Haftaya kadar devam etti şu an 14 teyiz daha devam eder mi bilmiyorum. Bende sordum doktora neden oluyor diye ikiz olması da etken tüp bebek olmasıda dedi. Yoğun kırmızı gelmediği sürece telaş yapmamamı söyledi