2tospikannesii Merhaba arkadaşlar 10 günlük bebegimin kwrni tas gibi oluyor ve bazen de şiddetli kusuyor burnundan da geliyor bu durum uyumayan var mı normal midir acaba
Kubraygun_ 2tospikannesii kuzum büyük ihtimalle gaz var karnında o yüzden sert yediklerini de ondan dolayı çıkarıyor 🙏🏻 Elinden geldikçe gazını çıkarmaya çalış eğer çıkarmasına rağmen aynı devam ederse gaz işin damlalar var kullanabilirsiniz birde siz bu ara yediklerinize dikkat edin 💖
irezeyy 2tospikannesii gaz vardır büyük ihtimal bide kusmaması için reflü yatağı alıp kullanabilirsin kusma sorunu azalır en azından ama bence bi doktora götürmende fayda olabilir aklın kalmaz