Merveliku Kızlar dünden beri ishal olmuşum şuan 38+1 deyim . Bebeğin kilosu biraz fazla olduğu için doktor bize 40. Haftayı görmeyeceğimi söyledi. Geceleri de yalancı sancım oluyor sizce doğum ne zaman olur. Çok merak ediyorum
Dilandemirrr Merveliku 39+3 üm bende ishalim 2-3 gündür, nişanımda 3 gün önce geldi çoğu yerde ishal doğum belirtisi diye geçiyor ama işte bekliyorum belirti yok kasılma çok fazla sadece