La_le ahhh ahhh kardeşim senin 30. Ayda öyle oldu benim 4. Ay da ve halen de öyle hissedemiyorum ve el kemiklerim ağrıyor parmaklarımı yumruk yapamıyorum ellerim sabah çok kötü şişiyor uyuyamıyorum bu yüzden ve buna karpal tünel sendromu diyorlar bileklerine kadar ağrı yapacak egzersizlerini yap diyecem ama ben yapamıyorum ağrıyor 😔🥺