Ahsen1_ hamilelikte daha çok tükürük uretiyormus vücut ama benimki de abarttı artık.. benden başka yaşayan da varmış 😅 burun tıkanıklığı yaşıyorum ama sprey sıkmadan yatmiyorum. Ona rağmen ağzım kapalıyken bile akmış, çok sinir bozucu 😐 inşallah doğumdan sonra geçer diye umuyorum 🤲