Esmerimmmm Kızlar iyi günler. Bakım ürünleri almayı planlıyorum ikisi arasında kaldım. Kullananlar tavsiye ediyormu?
Sezya Esmerimmmm bübchen aldım set olarak ama içeriği değişmiş. Zararlı kimyasal madde var artık. O yüzden kullanmadım. Mustela ile devam edeceğim bu bebeğime
Gzmpyrz Esmerimmmm sebamed almıştım ama içeriği iyi değilmiş yeni öğrendim instagramda mühendisinoğlu diye bi hesap var sürekli herşeyin içeriğini araştırıyor ordan bakabilirsin
Yasemibrahim Esmerimmmm kızımda sebamed kullandım 4 yasında hala kullanıyorum kıyamıyorum sacları baya uzun ve yumusacık yapıyo hic konak olmadı küçükken o yüzden bu bebegimde de sebamed kullancam evet müstela daha iyi ama asırı pahalı