Hempol Evet ilk doğum olacak o yüzden normal olmasını çok istiyordum. Farkında olmadan bayağı bi şartlamışım kendimi normal olacak diye, hiç bebeğin dönmeyeceği gelmezdi aklıma 21. Haftadan beri doktor hep makat duruş olduğunu söylüyor yani en başından beri hiç bozmadı
Dönüp duran bebekler varmış öyle olsa umudu daha yüksek olur insanın 😒😂