Duruyzc Gözde hastanesi Gonca Aksoy’a gidiyorum, hamileliğimin başından beri. Çok ilgili bir doktor, benim ikinci sezaryenim olduğu için bunda da sezaryen olacak. Ama genel olarak normal doğum yanlısı bir doktor. 4 haftalıkken başladım gitmeye, şuan 31 haftalığım. Yaklaşımı bir abladan daha öte❤