37 haftalık bebeğim 3600 dedi doktor,10 gün ilerde olduğunu söyledi bu yüzden normal doğumun zor olacağını söyledi cuma gününü bekliyoruz bakalım ne diyecek,ben bolca ıspanak,kaşar peyniri,her sabah yumurta,yeşillik roka semiz otu vs,et,tavuk yani protein ağırlıklı beslendim,onlara bağlıyorum bu kadar kilo almış olmasını,sizde bunları tüketebilirsiniz