Bayanlar yaklaşık 3 haftadır hazımsızlık , şişkinlik sıkıntım var . Su bile içsem rahatsız ediyor . Yemeklerimi az yiyorum zaten yemeğin başında tıkanıyorum . Abur cubur tüketmiyorum . Su içmeye gayret ediyorum sade soda içiyorum günde bi tane ama geçmedi geçmiyor . Patlıcak gibi midem . Yaşayan var mı böyle . Çözüm bulan varsa lütfen yardımcı olsun fikir olsun . 15 haftalık hamileyim bu arada . İkinci gebeliğim
İlkin de hiç böyle şey yaşamadım .