Busssx Ben decavit tutamıyorum sevgili anneler çok büyük geliyor doktorum yerine imom önerdi kullanan var mı aramızda bilgi ve tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim 🙂
Denizyldzm Busssx ben çok memnunum decaviti ilk 3 ay kullandım omega 3 oldugu için imom kullanıyorum doktorum önerdi
bernaaozkara Hamileliğin başından beri elenatal igenesis imom o an hangisi varsa eczanede alıp kullandım iyi bile aslında decavitte omega yok bunlarda var için rahat olsun
Busssx Caglaasya Ben yutamadım Allahtan kullanamadım şimdi buna başlıycam teşekkür ediyorum içimi rahatlattınız 💐