Nokta43 Kendini çok strese sokma benim son adet 16 Mart , 18 Nisanda evde test yaptım pozitif görünce kan verdik 514 çıktı 20 Nisanda 1338 oldu 22 Nisanda kan vermeyip muayneye gittik doktor bazı kan ve idrar testi istedi o ara betaya yine bakmış o gün 3550 lerdeydi ve o gün kese göründü. Sonrasında 2 hafta sonra 6 Mayıs’ta gel dedi ben dayanamadım 29 Nisanda gittim 🤭 Ama tabi bebek de kalp atışı da çıkmadı şimdi paşa paşa 12 sini bekliyorum dua edip bekliyorum Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşAllah hepimize 🤲🏻