Benimde bebeğim hiç uyumuyordu sürekli ağlıyordu açlıktanmış meğersem sütüm yetmiyormuş aptamil başladım çocuk rahatladı . Kesinlikle 1 yaş altı inek sütü önermiyor doktorlar kaldı ki benim oğlum 1.5 yaşında ne zaman inek sütü içse kabız oluyor doktor inek sütünü yasakladı. Mamaya karşı değilim yeterki çocuğum doğru beslensin ayrıca mamanın içinde bir sürü vitamin bulunuyor tabi ki anne sütü kadar faydalı değil ama yerini tutuyor . Bence mama al ver bir dene bakalım ağlamaları kesilecek mi