Ben kullandım faydası olduğunu düşünüyorum. 3 saatte tam açılmam oldu doktorum çok şaşırmıştı. Sancılar başladığında suya koyuyorsun Yasin, Fatiha, ihlas, nas, felak surelerini kendin de okuyabilirsin yakınında okuyabilir. Saglıkla gelsin bebiş 🥰 doğumdan sonra sudan çıkarıyorsun ot yavaş yavaş kapanıyor suyunu dökmüştük.