Hulya1920 evett eşimin arkadaşının eşi orada doğum yaptı ve çok memnun kaldı odası tek kişilikmis falan normal doğum olacaksa zaten özel hastanelere o kadar para dökmek istemiyorum yazık günah kötü tecrübe yasayacaksan özelde de yaşıyorsun rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın bir avazda sağlıkla kavuştursun bebeklerimize inşallah 🥰