Happyy_anne Kontrollerimde erken doğum riski olmadı hiç nst sancımda çıkmadı ama bugün adet ağrısı gibi ağrım var bazen karnım gerilip sertleşiyordu korkuyorum normal mi bu artık
EmirinBusrasi Happyy_anne evet canım normal . Bende 36 haftama yeni girdim 32 den beri oluyor bende adet sancilari gibi. Ve kasiliyor toplanıyor bebek hep bir tarafa. Artık doğum yaklaştığı için bunlar normal şeyler. Önemli olan uzun sürmemesi
Yarenlisinden Happyy_anne aynıyız sizle benimde bugün kasık ağrım başladı zor yürüyorum bebek sürekli karnımda sertleşiyor
Happyy_anne EmirinBusrasi tuvaletimi yaptım bide bu mesajı okudum ağrım geçti erken doğum riski olacak diye stres insan çok etkliyor ishal gibi 1 kaç gündür tuvaletim ama oda havalardan sanırım
Deletedmom727271 Yalancı sancılar düzensizdir ve dinlenince geçer. Doğum sancısı düzenlidir, dinlenince geçmez ve şiddeti artar. Buradan anlayabilirsiniz. Hafta baya ileri olduğu için yalancı sancılar olabiliyor 😊
Happyy_anne Deletedmom727271 çok sağolun kızlar stres yapmak istemiyorum doktorum erkek bide bu durumu ancak yaşayan bilir
Happyy_anne Deletedmom727271 kadın doktor doğum yapmış olsa bu duyguları yaşamış oluyor erkek doktor yaşadığımızı hissiyatı tam anlamıyla hissedebilir mi ki
EmirinBusrasi Happyy_anne yok canım hiç korkma zaten bebisinde çok küçük değil şurada ne kalmış 2 3 hafta birsey. Anca kasılmalar başlıyor ki doğuma hazırlık. Ben başladım şimdiden çömelip kalkmaya hergun yürüyüşlere. Sende yavaş yavaş başla anca dogurursun hemde rahat olur doğumun eğer normal düşünüyorsan
Deletedmom727271 Happyy_anne Anlayabilir tabi canım. Benim ilk hamileliğim de doktorum erkekti Allah razı olsun ondan valla.
Happyy_anne EmirinBusrasi evet normal düşünüyorumda hastane çantamı tam bitirmedim ve evide bugün silip süpürmeye niyetim var bunlar bi bitsin kafam o zaman daha rahat olacak eminim ki bayramdan sonra başlarım hareketlere