Merhaba , 26+1 olduk biz. 2 kız 1 erkek çocuklarım ❤️
22+1 de acil serklaj oldum , açılmam vardı bebeklerden aşagıda olanın kesesi içeri itilerek dikiş atıldı,doğum durduruldu. Böyle olup saglıkla doğum gerçekleşen var mı? 🥺 Allahım herkese saglıkla kavuşmayı nasip etsin çocuklarımıza dualarım hepimiz için 🤲🏻