Merhaba 🌸 Gecen sene fazla kilolarımdan kurtulmak icin yıllık spora yazılmıstım ocak ayında dondurmustum kışın gitmeyi üşendigim icin 😬 subat ayında hamile kaldım 11+2 yiz suan 🌸 spor salonunda 5 ayım var çöpe gitsin istemiyorum az bir zaman degil cünkü. Gittigimde neler yapabilirim hamilelikte salona giden oldu mu