Aysgl-1 tüp bebek tedavisiyle o kadar uğraşınca insan hamile kaldığına inanamıyor, hamile kalınca da acaba her şey yolunda mı/bebek yaşıyor mu sağlıklı mı diye kafaları yiyor. Ben de tüp bebek yöntemi ile hamile kaldım. Şu an 28+1’deyim, ilk aylarda özellikle de bebeğin henüz hareketlerini hissetmediğim dönemde sürekli bebeğim iyi mi diye düşünmekten kendimi alamaz muayenelere de yüreğim ağzımda giderdim. O yüzden böyle şeyler hissetmeniz normal, Allah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin. İsteyen, bu yolda tedavi gören, çabalayan herkese de tez zamanda Allahım sağlıklı hamilelikler nasip etsin.