Merhaba kızlar tansiyon yuksekliginden dolayı Alfamet ve corasprin kullanıyorum 7 haftalığim ama üç gündür böyle yorgunluk halsizlik uyku hali bayilacakmisim gibi hissediyorum tansiyon ölçtüm 12 13 bazen 11 oluyor nabzım normal ama ilaçlardan dolayı mı bilemedim . Bu durumu yaşayan var mı ilaçları kullanıp ?