Güzel Hamişler,
Dün doktorumuz bir sonraki kontrolümüzde vajinal ultrason ile rahim ağzının ölçümünü yapacağını söyledi. Sebebi ise rahim ağzı yetmezliği diye bişey varmış. Anormal durumlarda erken doğum olma olasılığı varmış. Kendi de bu sebepten muzdarip olunca tüm hastalarınınkini titizlikle ölçüyormuş. Üst ultrason ile kontrol etti ama asıl vajinal bakmak daha doğru dedi. Çok nadir görülürmüş ama kontrol etmekte fayda var dedi. Bebeğe hiçbir zararının olmadığını yeniden ve yeniden söyledi. Sonuçlara göre tedavi gerekirse ölçümden sonra konuşuruz dedi. Ölçümler 17.-18. Haftalarda yapılıyormuş.
Sizleri bilgilendirmek istedim, belkim doktorlarınıza danışırsınız talep edersiniz diye.