Merhabalar değişik bir rüya gördüm hamileliğimde beri yardımcı olur musunuz rica etsem ? Rüyamda doğuruyordum hastanedeydim sezaryan doğumdan çıkmıştım ve tekil hamileyim şuan ama rüyamda ikiz bebek verdiler bana ve ikiside kız bebekti maşallah çok güzellerdi hatta birinin göz rengi yeşildi ay dedim ne güzel görümcemin göz rengini almış bir tanesi dedim. Böyle hastane odası kalabalık sürekli bebek görmeye gelenler falan vardı bu arada daha 13+4 haftadayım yani doğumuma baya var bu arada rüyamda da erken doğum yapıyordum