Merhabalar
Normalde 100-123 arası çıkan sabah tokluk şekerim 176 çıktı. Her zaman ne yiyorsam yine onları yedim. Ekstra fark olarak sadece bu seferlik yumurta yerine Domatesli menemen tarzı bir şey yaptım. Onu da çok yemedim yani. Bir tanede Salatalık yedim. Neden yükselmiş olabilir anlamadım. Netten araştırdığımda Salatalık 1.7 gr şeker ve karbonhidrat varmış. Bu kadar yükseltir mi? Moralim çok bozuldu. 😔