Sedem 5,9 ve 11.haftalarda bende de oldu kanama. Çok yoğun değildi ama en son olan 1 hafta boyunca sürdü.Bebeğin eşi önde,o yüzden oluyo dedi doktor. Herkesin kanama sebebi farklı olabiliyor. Ayakta kalmamaya çalış, hiç bi iş yapma. Ve mutlaka doktor kontrolünde ol. Bana iğne vermişti 3 günde bir oluyodum. Şimdi bi sıkıntım yok şükür. Senin de geçer inşallah. Ama mutlaka her kanamada doktoruna haber ver.geçmiş olsun canım 😊