Bet7408 kahvesever__ ne şekilde doğum yaptınız ben 2 doğum şeklindende çok korkuyorum hamileliğimin başından beri doğumu düşünüyorum 😔
kahvesever__ Hasmeftun amacım sizi korkutmak değil tabiki her insanın doğumu farklıdır ama benim ki çok zor geçti