Aysmaa benim bebeğimin de boynuna bir tur kordon dolanmıştı 35,36 haftalıktı. Doktorum hareketlerini kontrol et azalma olursa mutlaka gel demişti. Bende diğerleri gibi şükür sorunsuz doğurdum demek isterdim ama covit de geçirince kan pıhtılaşması da olmuş kordon da boynunda olduğu İçin bebeğimi kaybettim. Sadece kordon dolanması riskli mi bilmiyorum doktorun bir sorun görmüyorsa eğer öyle hareketlerini falan takip et yeterli ☺️ Sağlıkla kucağına al inşallah 🤍