Çok fazla ödemim var. 37 haftalık hamileyim. 20 kg aldım ama eminim yarısı ödem. Ayaklarım ve ellerim o kadar şiş ki. Ayağıma çorap giyiyorum lastik kısmı etime gömülüyor ve çorabı çıkarınca ayağım eski haline geliyor. O kadar fazla su içiyorum ki , tuzu da normal nasıl kullanıyorsam öyle kullanıyorum. Teyzemler ‘ bu ödemle zor doğurur bak çok şişmiş demişler anneme 😔 öyle bir şey var mı ? Ödem Li olanlar doğum yapanlar var mı ? Korktum ilk defa 😔