Selam kızlar, biz 37+4 olduk. Doğumuma fazla kalmadı aslında bu pazartesi değil haftaya pazartesi ebeye gidip sunş sancı tarihi alcaz inşAllah. Ama şöyle bir sorun var ben rahat değilim. Benim 2 aydır felan vajinada kaşıntı sıkıntım var. Bakteri çoktı ve bana 1 haftalık antibiyotik verdiler ama bitti. İki gündür okadar kötüleşti ki uyuyamıyorum… krem sürüyorum fayda yok. İki gündür hüngür hüngür ağladım. Okadar kaşınıyor ki bazen hele hele akşam ve geceleri. Eşim de çok üzülüyor… kilotsuz dolaşıyorum resmen kilot çok kötü yapıyor… kızım sağlıklı olsun da onun için değer. Ama aceba doktorla konuşup ben artık suni sancı istiyom desem bir an önce yaparlarmı ki🥺 bi yandanda kızımla artık ayni bedende olmicaz diye üzülüyorum 😭😭😭