FKHA Cansugamze_ doktoruma mesaj attım ama biraz geç dönüyor mesajlara o yüzden basına gelen varmı diye merak ediyorum
FKHA Cansugamze_ tamam canım sağol hemşire arkadaşıma da sordum şimdi doktorum 1 gün sonra dönüyor mesajlara
Bebek-C Tsh’ım normale dönmesine rağmen 100mg’lık kıllanmaya devam ediyorum. Doktorum hamilelikte her an gerçi yükselebilir devam et dedi. Sizinki 50 mg imiş 100 mg içmiş oldunuz, bi sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle.
FKHA Bebek-C çok sağol canım zaten benim de 50 mg kullanmaya devam ettiğim halde 3.25 e çıkmış dahiliyeye randevu aldım bayram sonuna muhtemelen benim ilacın da dozu yükselecek. Ne güzel 2.30 a düşmüştü şimdi yine çıkmış. İnsan en ufak şeyden endişeleniyor rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin herkese 🙏🏻🌸
Bebek-C FKHA ben de 25 mg ile düşüremeyince 75e çıkarmıştı çok şükür onunla düştü 1.9a. Ama ilacı yine de 100mg’ye çıkardı ve devam et dedi. Amin inşaAllah 🤲🏼