Kızlar bayram diye kan almadılar benden. Sinirlerim bozuldu. Artış var mı öğrenemedim. 2 gün önce adetime iki gün varken kan verdim 215 çıktı sonucum. Kaset test yapmıştım, şimdi eve geldim bir daha test yaptım bugün adet günüm daha koyu çıktı. Bu iyi bir şey yani beta yukselmis midir? Burdan anlar miyiz. Ya da nasıl anlayabilirim ? Önerileriniz var mı testim de şu şekilde
