BebiskomMm karpuzlum zannetmem 😂 bende sezeryana girerken gözümdeki lenslerimi çıkarayım mı diye sormuştum insanın o an herşey aklınaa geliyor sonuçta ilk doğum ve cahiliz 😂
Kingmoms karpuzlum ilk oğlumda normal doğumdu kimse çıkar demedi ama yüzük küpe falan hepsi çıkıyor..sezeryani bilmiyorum canim.
Eslem9 karpuzlum ben sezeryan oldum hicbisey yapmadilar zaten ojem felanda yoktu ama sormadilar yani makyajin varmi sil falan.
Anneyim0607 karpuzlum Ameliyat esnasında oje olmamalı çünkü parmakların morarma durumu olabiliyor oradan kontrol etmek için sğrmemen gerekiyor
Aycnrma karpuzlum benim bildiğime göre bi elindeki baş parmaginda olmaması gerekiyor. Ne kadar doğru hic bir fikrim yok. Yani parmağa ufak bisey takıyorlar nabız icin ya da neyse bilmiyorum. O parmakta oje olmaması gerekiyor. Ama hepsini de silmeni isteyebilirler🤷♀️.
Gzdozlm karpuzlum bundan 3 sene önce sezaryen doğum yaptım ne makyajımı ne De ojemi sildirmeliler sadece takılarımi cikarttirfilar.
Oozzee karpuzlum büyük oğlumda acil sezaryene girdim, tırnaklarımda kahverengi ojelerim vardı, çıkarttırmadılar. 2. oğlumda planlı sezaryendi, french ojelerimle gittim doğuma, gene çıkarttırmadılar.
Ahsen1_ karpuzlum kız doğuma girecen norecen öceyi neyi 😄😄 sağ sağlim çıkmaya bak öcenn şurda kalsın 😂😂