Hem erken farketmişsiniz bence kalıcı bir durum değildir ben sizinle aynı şeyleri yaşadım işyerinden izin alamadığım için doktora 3-4 ay sonra hatta daha fazlada olabilir çok geç gitmiştim gittiğim doktor hiç bı sorun yok dedi teşhis koymadığı için geciktim.baktim hafif hafif tekrarlıyor gibi ,nerdeyse 3 sene sonra teşhis koyuldu geç kaldım belki iş başta gitseydim yada ilk gittiğim doktor bı ilaç verseydi böyle olmazdi