MYSR Günaydınlar. 7+4 haftalık olduk . 2 Hafta önce sabaha karşı Rahim de kasılma,dolgunluk,adet sancısı gibi bir ağrı vardı 2 dk sürdü geçti. Bu sabah tekrar yaşadım.Aceba sebebi ne olabilir Yaşayanlar var mı