Nazife03 Haftadan beri ara ara kasılma yaşıyorum 3 gündür de üste üste kasılma oluyor şuan yine oldu magosit kullanıyorum ama yine de oluyor var mı benim gibi olanlar ne yapmam lazım
tazebiranne_hg04 Nazife03 bende yaşadım 20. Haftada enfeksiyondan dolayı oluyormuş daha güçlü bir magnezyum kullanıyorum ve progestan da doktoruna mutlaka durumu söyle
Minianne04 Nazife03 kasılmalarınıntarif edermisin canım banada bişeyler oluyo ama ne olduğunu çözemedim
Mrv135 Nazife03 Doktora danıştınız mi? Kasılmalar için ilaç verebilir belki ben de bel ağrım için acile gidince vermişlerdi.
Nazife03 tazebiranne_hg04 progestan da kullanıyorum Bnde evet 3 gün önce doktora gittim serum taktılar o rahatlatti o gün ama 2 gündür yine devam ediyor ilaç kullanmama rağmen dün zar zor evde bir şekilde geçti bugün uzadı baya durdurmuyor
Nazife03 Minianne04 karin ağrısı gibi başlıyor benim alt karin bölgesinde sonra belime vuruyor ağrısı yatırmıyor hicbir şekilde
teachering06 Bendede oluyor ama sadece kasığın sağ ve sol yanlarından aşağı doğru, yuvarlak bağ ağrısıymış, bazen bıçak gibi saplanıyor, rahmin genişlemesinden kaynaklanıyormuş
Nazife03 teachering06 bana da rahîm genislemesinden olabilir dedi bu ara sürekli olunca endişelendim doğrusu