Kızlar dün doktora gittim ne sancı ne nişan ne açılma hiçbişryim yok olmadı da doktorum çatı muaynesi yaptı çatımın uygun oldugunu ama normal doğym için artk en geç perşembe ye kdar bekleyebileceğimi söyledi perşembe ye kdar kendi sancımla gelmezse suni verecekmiş çok korkuyorum her an sezeryan isteyebilirim 😳