Asilprens06 Doğurmak üzere olanlar gelin sayımızı bilelim bizim tam 10 gün kaldı 💋 çok sabırsısız zorluyoruz biraz annemizi kasıklarımda ağrı oluyor ara ara birazda korkuyoruz ama sonunda meleklerimize kabuşacağız tabiki aşırı heyecanlıyız peki ya sizlerrrrrr?
marsel_ve_annesi Asilprens06 vallah ultrasona göre son haftası(2hafta önde gidiyoruz) bebek adamın amaa normal 38haftalık olduk bakalım hepimiz sağ salim kavuşuruz inşallah🙏🏼
Eelliiffnnuurr Son 4 bizimde her fün bugün mü gelecek acaba diye düşünüp duruyorum. İnşallah hayırlısyla bugün gelir bayram şekerim
Annekuzusu_Ayaz Asilprens06 son 18 bakalım ne zaman gelecek bal oğluş hem heycan hem korku bir arada 😅ama paşanın hiç gelmeye niyeti yok gibi
Bizimmasalimiz__ Asilprens06 son 8 inşallah her agrım olduğunda kesin geliyor diye korkmak dışında hiç bir sıkıntı yok😃
Ferii95 Asilprens06 son 9 bizimde ☺️ son kontrolde bayramı geçirir gibi demisti doktorum ama belli olmaz tabi bekliyoruz her an için ☺️