Bende şuan 13+4teyim, sağ ve sol kasıktan aşağı doğru bazen çok keskin ağrılar yaşıyorum. Bazen vajinaya kadar iniyor ağrı, sanki bişe çekiliyormuş gibi. Yuvarlak bağ ağrısıymış, rahim büyüdükçe bağlar hızlı büyüyemediğinden geriliyormuş. Doktor normal dedi.