depsizoo tugbon kayısı suyu iç meyve suları varya ben sezetyan oldum doğumdan sonra onu içtim öyle çıktım hastaneden 😁😁
Cicegimm tugbon bende o durumu yaşadım. Kesinlikle çözüm olan tek şey bana kuru kaysiydi. Kuru kaysiyi 5 6 tane al parçala bardağa koy üstüne su koy ama geceden yap sabah aç karnana iç rahatlarsın inşallah:)