Nurazade Iyi gunler kizlarim♥️ben iki kurtaj oldum ve ilk defe kurtajdan sonra reglim 6dan 4e dusdu..boyle bi durum yasayan oldumi
iki_tospik_annesii Nurazade Ben kürtaj olmadım cnm hiç ama normal düşük yaptım 3 sefer doktor normal hap veriyordu onunla düşüyordular ama 15 gün falan sürüyordu benim kanamalarım hatta ve hatta ben çoçuk bezi kullanıyordum kanamam olduğu zaman.