Merhaba herkese 6 günlük taze anneyim. Daha yazmaya yeni fırsat bulabildim.Pazar günü sabah kalkıp tuvalete gittiğimde nişanım geldiğini farkettim.O gün nişanı görünce bende bi enerji evi kaldırdım indirdim temizlik yaptım.Ertesi gün pazartesi enerjim hala devam mutfakta börek yapıyorum ekmek tatli filan eşimle dışarı çıktık yürüdük ettik.Aksam olunca dedim ki termos çay yapalım parkta oturalım havada güzeldi arkadaşlarımız da vardı gittim oturdum sohbet ediyoruz.Birdn karnım da pıt diye bişey patlamış gibi hissettim.ardindan su gelmeye başladı ben sanıyorum ki idrar kaçırıyorum ama bitmiyor eşime döndüm suyum geliyor eşim bı kalktı ayağa şok da 😂 yüz ifadesini unutamam heralde.Bn suyum aka aka eve geçtim duş alırken farkettim ki şu rengi yeşil eşime diyorum ki Bebek kakasını yapmış içerde sen nerden bilicen diyo ben kaka diyorum o fön çekiyor saçına jöle derdinde nerdeyse bı kova su geldi apar topar çıktık bu ara da Çamlıca erdem hastanesinde yaptım . Hastanesye gittik nöbetçi doktor muane etti 1 cm açılma var dedi ama bebek kafası geride aşağı in yürüyüş filan yap dedi bebek de kakasını yapmış böyle vaka çok oluyor korkma dedi Normal doğum yapabileceğimi dedi.Odaya indim nst bağlandı. 6 dk bir sancı geliyor gidiyor bı serum takıyorlar şekerin düşmesin diye bı türlü müsade etmediler ki kalkıp. Yürüyüş yapıyım pilates topuyla karşılayın sancıları sürekli yat dinlen çok sinir oldum benim doktorum Adalet hanimdi sabaha kadar boyle sancıyla devam etti.Sabah doktor haber göndermiş eve ile nst de kalp atışları yavaşlama olmuş sözde inanmıyorum zaten hep takip ettim sezaryan a alıyorum diye her neyse ben şaşkın başından beri normal odakliyim sezaryan geçirmedim hiç aklımdan doktor bide yanıma bile gelmedi ebeyle haber gönderiyor neyse bni hazırladılar götürdüler genel anestezi mi olsun dediler spinal mi bn genel istedim piskolojim o kadar değişti ki bisn hicbiseyi hatirlamak istemedim bunları yazarken de istemsiz ağlıyorum.9.16 da doğmuş bebeğim . Beni 10 da servise çıkarmışlar ama ben kendime geldigmde nerdeyse saat 1 geliyordu eve çok ağrıyla uyandım inanın o güne dair çok bişey hatırlamıyorum çok sancım vardı. Sadece sütüm hemen gelmedi gece bebek durmuyor ben agrim çok ben emzirme ye çalışıyorum süt gelmedikçe ağlıyorum bı taraftan gaz sancım var yani o halimle nasıl gece kalktım bebeğe baktım inanın bilmiyorum şimdi ise daha iyiyim bebeğim de iyi Allah’a şükür ama hala şoktayım sürekli ağlıyorum sütüm daha iyi geliyor bestlak damla humana emziren anne çayı gibi şeyler kullanıyorum bol su içiyorum 3. Gün korse takmaya başladım.Bence takılmali hem belime iyi geliyor hem kanamayı artıyor.gobegi güzel topluyor zaten 59 bucukla girdim doğuma şuan 54 kiloyum göbeğim nerdeyse içeri geçti . anlattıcaklarim bu kadar herkese hayırlı doğumlar dilerim 🤲🌹🌺