hafsam_omerim cnmm bnde TM aynı anlattigin GB şekerli tatlı hamur işi ekmek bı açıldı iştahım patladım resmen doymak bilmiyordum doktor suyu braz fazla hamur işi tatlıyı brak dedi 20 haftaya kadar gayet güzeldi son dört hafta bnm hemen yüzünden suyu artmış ana tutamadım kendimi çok açıldı iştahım şimdi sadece sabah kahvaltisa çeyrek ekmek yiyorum domates salatalık zzeytin beyaz peynir kaşar peynir ve yumurtami mutlaka yiyorum bunları ye demişti öğlen bı meyve yiyip geri kalan öğünlerde ekmksz yiyorum hep tatlı hiç yok bn şeker yüklemesi değilde gece on ikiden sonra bişey yeme sabah sekiz buçukta aç karnına kan ver dedi sonra bibsandivic ye bir bardak meyve suyu iç bir saat sonra tok karnına ver dedi